Indonesia - Reisverslagen van Jurjen Hendrik Kingma - WaarBenJij.nu Indonesia - Reisverslagen van Jurjen Hendrik Kingma - WaarBenJij.nu

Indonesia

Toen er op het CIOS een les te vervallen kwam, kwam Yudi Hoekstra invallen voor de klas. Hij vertelde ons over zijn Stichting KindweesKind en vertelde daar ook bij dat er stages vanuit het CIOS Heerenveen naar Indonesië toe gingen. Ik ben vanaf het eerste moment enthousiast geworden en ver vol voor gegaan om uiteindelijk 30 oktober 2013 te vertrekken naar Surabaya, Indonesië!
Buitenlandse stage is altijd al een droom van mij geweest, nu ik de verhalen van de vorige stagiaire hoor, doe ik het niet alleen meer voor mijzelf maar ook voor de weeskinderen in Surabaya. Ik heb enorm zin om de kinderen te verblijden met spullen die wij als normaal beschouwen! Ik ga proberen de kinderen daar het geen te geven wat ze echt nodig hebben. Dit kan ik natuurlijk niet zomaar doen, hier waren enkele donaties vanuit Nederland voor nodig! Ik heb verschillende acties gehouden in mijn woonplaats Ferwert van Housefeesten tot een collecte in de kerk. Dit was alleen al een hele ervaring voor mij! Verder zal ik jullie allemaal op de hoogtehouden vanuit Indonesië!

Recente Reisverslagen:

Jurjen

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16348

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Indonesia

29 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: